Name & shame: The Times prints private info of Sputnik staff over ‘stooge’ claims

READ MORE: https://on.rt.com/9l50

The Times has hit a new Russia-bashing low, publishing a hit piece on the Moscow funded outlet Sputnik. The ‘name and shame’ article lists eight employees of Sputnik, complete with their photos and full names.

RT LIVE https://www.youtube.com/watch?v=IFAcqaNzNSc

Check out http://rt.com

Subscribe to RT! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=RussiaToday

Like us on Facebook http://www.facebook.com/RTnews
Follow us on VK https://vk.com/rt_international
Follow us on Twitter http://twitter.com/RT_com
Follow us on Instagram http://instagram.com/rt
Follow us on Google+ http://plus.google.com/+RT

#RT (Russia Today) is a global #news network broadcasting from Moscow and Washington studios. RT is the first news channel to break the 1 billion YouTube views benchmark.

Novichok: Behind nerve agent (Inconvenient facts surrounding Skripal saga)

Keep calm & blame Russia: RT’s story of inconvenient facts surrounding Skripal saga: If countless Russia-bashing pieces don’t help you get the big picture of the lingering the saga, a report by RT’s Murad Gazdiev may. He scrutinized the major slipups in the UK government’s (and their pundits’) narrative.

READ MORE: https://on.rt.com/93ud

Check out http://rt.com

RT LIVE http://rt.com/on-air

Subscribe to RT! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=RussiaToday

Like us on Facebook http://www.facebook.com/RTnews
Follow us on Telegram https://t.me/rtintl
Follow us on VK https://vk.com/rt_international
Follow us on Twitter http://twitter.com/RT_com
Follow us on Instagram http://instagram.com/rt
Follow us on Google+ http://plus.google.com/+RT

RT (Russia Today) is a global news network broadcasting from Moscow and Washington studios. RT is the first news channel to break the 1 billion YouTube views benchmark.