One of Ukraine’s largest TV channels set on fire, under siege after claims of pro-Moscow bias

Protesters who’ve been occupying one of Ukraine’s largest TV channels – Inter – say they’ve now ended their blockade.

Activists say they’ve agreed to leave after the channel’s management promised to change its editorial policy to a pro-Ukrainian one. However that’s not yet been confirmed by Inter itself.

The channel has been under a blockade for two days, and has also suffered an arson attack, following claims its coverage had become too pro-Moscow.

RT LIVE http://rt.com/on-air

Subscribe to RT! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=RussiaToday

Like us on Facebook http://www.facebook.com/RTnews
Follow us on Twitter http://twitter.com/RT_com
Follow us on Instagram http://instagram.com/rt
Follow us on Google+ http://plus.google.com/+RT
Listen to us on Soundcloud: https://soundcloud.com/rttv

RT (Russia Today) is a global news network broadcasting from Moscow and Washington studios. RT is the first news channel to break the 1 billion YouTube views benchmark.